Odstąpienie od umowy

 

Zgodnie z Rozdziałem VII Regulaminu 

Uprawnienie do odstąpienia od umowy

 

1.     Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów Ustawy o prawach konsumenta – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podawania przyczyny, składając oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni i wysyłając je na adres OLEOFARM Sp. z o.o. podany w niniejszym Regulaminie.

2.     Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru.

3.     W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą.

4.     OLEOFARM Sp. z o.o. ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy.

5.     OLEOFARM Sp. z o.o. może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

6.     Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, OLEOFARM Sp. z o.o. nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

7.     Klient ma obowiązek zwrócić Towar do magazynu OLEOFARM Sp. z o.o. niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży na poniższy adres: OLEOFARM Sp. z o.o., ul. Fabryczna 16, 55-080 Pietrzykowice.

8.     Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres OLEOFARM Sp. z o.o. przed upływem tego terminu. OLEOFARM Sp. z o.o. dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

9.     W wypadku odstąpienia od umowy bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, w szczególności opakowania, zabezpieczenie, nadania, ponosi Klient.

10.  Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

 

 

Google+
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij