DARMOWA DOSTAWA OD 99 ZŁ

darmowa dostawa od 99 zł

Koszty wysyłki

PŁATNOŚĆ PRZED WYSYŁKĄ:

DHL odbiór w punkcie (maksymalna waga przesyłki: 10 kg) – 15,99 zł
DHL Paczka standard (maksymalna waga przesyłki: 30 kg) – 16,99 zł
Kurier PHARMALINK (maksymalna waga przesyłki: 30 kg) – 26,99 zł
InPost Paczkomaty 24/7 (maksymalne wymiary przesyłki: 41 × 38 × 64 cm) - 14,99 zł

PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE:

DHL odbiór w punkcie (maksymalna waga przesyłki: 10 kg) – 18,99 zł
DHL Paczka standard (maksymalna waga przesyłki: 30 kg) – 19,99 zł
Kurier PHARMALINK (maksymalna waga przesyłki: 30 kg ) – 37,99 zł

Tzw. wyroby medyczne (m.in ampułkostrzykawki, probiotyki, woda morska) są dopuszczone do wysyłki jedynie za pośrednictwem PHARMALINK z gwarancją kontrolowanych warunków chłodnicznych podczas transportu

DARMOWA DOSTAWA DLA ZAKUPÓW NA KWOTĘ POWYŻEJ 99 ZŁ – TYLKO DLA ZAMÓWIEŃ PRZEDPŁACONYCH!

Realizacja zamówienia
Dostawy są realizowane w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00. Nie prowadzimy wysyłki poza granice RP. Jeżeli waga Państwa paczki przekroczy 30 kg, skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia kosztów dopłaty.

Kurier DHL
W przypadku nie odebrania paczki od kuriera DHL paczka trafia do najbliższego punktu POP (np. Żabka, Shell, Lidl, Inmedio). Otrzymasz powiadomienie e-mail/sms o możliwości odbioru, gdy przesyłka trafi do punktu. W wiadomości przesyłany jest kod PIN, niezbędny do odbioru. Paczka będzie czekać na odbiór 7 dni kalendarzowych. Do odbioru paczki z punktu POP potrzebne są: kod PIN z sms i numer telefonu.

Czas dostawy zamówienia
Określony w regulaminie maksymalny czas dostawy zamówienia wynosi 5 dni roboczych. Jednak w praktyce dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były dostarczane szybciej. Najczęściej zamówienia złożone i opłacone do godziny 12:00 są wysyłane w tym samym dniu i dostarczane w ciągu 1 do 2 dni roboczych. Zamówienia złożone po godzinie 12:00 są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Na karcie każdego produktu podany jest orientacyjny termin jego wysyłki i dostarczenia. Należy pamiętać, że czas dostarczenia ulega wydłużeniu w przypadku nieobecności Klienta, trudności skontaktowania się kuriera z odbiorcą lub z powodu nieprzewidzianych przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej.
Termin otrzymania przesyłki jest sumą czasu przewidzianą na przygotowanie zamówienia do wysyłki oraz czasu dostarczenia zamówienia przez firmę kurierską.

Reklamacje przesyłki
Zalecamy sprawdzenie zawartości przesyłki w chwili dostarczenia paczki przez pracownika firmy kurierskiej. Jeżeli zawartość paczki jest niezgodna z zamówieniem, prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego. Proszę pamiętać, że do obowiązków pracownika firmy kurierskiej należy udostępnienie Państwu możliwości weryfikacji zawartości paczki. Jeżeli będę mieli Państwo jakiekolwiek zastrzeżenia dotyczące doręczanej przesyłki, prosimy o kontakt.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Obsługą Klienta:

pixel